Kup opony
+ zamontuj w serwisie
= odbierz 100 zł

Kup komplet opon Barum zimowych lub całorocznych, osobowych od 17 cali wzwyż, lub VAN od 16 cali wzwyż z montażem w serwisie – a 100 zł wróci do Ciebie.

Pozostało nagród: 197 z 200
Stan na 7 października godz. 18:00, uwzględnia zgłoszenia zarejestrowane, niezweryfikowane.
Promocja trwa od 6 października do 28 listopada 2025 lub wyczerpania puli nagród.
Promocja przeznaczona dla osób fizycznych i osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą.

Jak odebrać gotówkę od Barum?

1
Kup w stacjonarnym punkcie sprzedaży komplet opon całorocznych lub zimowych Barum (osobowych minimum 17”, VAN minimum 16'') z montażem
2
Zarejestruj swój zakup w formularzu poniżej
3
Po weryfikacji zgłoszenia otrzymasz czek BLIK do wypłaty gotówki w bankomacie​
W ciągu 5 dni roboczych od rejestracji dostaniesz informację o weryfikacji Twojego zgłoszenia.
Otrzymasz czek BLIK SMS’em i PIN mailem.
Promocja trwa od 6 października do 28 listopada 2025 lub do wyczerpania puli nagród.
Promocja przeznaczona dla osób fizycznych i osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą.

Szczegóły promocji w regulaminie.

Jak wypłacić gotówkę?
W bankomacie wybierz opcję wypłata BLIK lub wypłata bez karty
Wpisz kwotę wypłaty.
Wpisz numer czeku BLIK - 9 cyfr z SMSa
Następnie wpisz 4 cyfry PINu z maila.
Odbierz gotówkę
Zarejestruj swój zakup




    Akceptujemy pliki .pdf, .jpg, .png do 5 mb.


    Gdzie kupić?
    Najczęściej zadawane pytania
    Na czym polega promocja?

    Promocja polega na zwrocie 100 zł za zakup kompletu 4 nowych opon zimowych lub całorocznych marki Barum (osobowe rozmiar 17’’ i większy, VAN rozmiar 16” i większy) wraz z montażem.

    Od 6 października 2025 r. do 28 listopada 2025 r. lub do wyczerpania puli nagród (200 zwrotów).

    Każda pełnoletnia osoba mieszkająca w Polsce, która kupi komplet opon objętych akcją. Dowód zakupu musi być na osobę prywatną lub prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą – spółki są wyłaczone z promocji.

    Lista modeli znajduje się w regulaminie. Opony muszą być zakupione w komplecie (4 sztuki) wraz z montażem.

    W serwisie stacjonarnym, z jednorazowym dowodem zakupu obejmującym także montaż.

    Maksymalnie 3 razy – za zakup maksymalnie 3 kompletów opon promocyjnych.

    Zwrot realizowany jest w formie wypłaty BLIK w bankomacie. Po prawidłowej rejestracji otrzymasz:

    • SMS z danymi transakcji i numerem czeku BLIK,

    • e-mail z hasłem BLIK.

    Do 14 dni od otrzymania wiadomości SMS. Jeśli nie odbierzesz gotówki w tym czasie, tracisz prawo do nagrody (chyba że zgłosisz problem w ciągu 7 dni na adres: barum@promocjacontinental.pl).

    Sprawdź folder SPAM w skrzynce mailowej. Nie ma w SPAM?
    Napisz na: barum@promocjacontinental.pl

    1. Wybierz w bankomacie usługę „Wypłata BLIK”, „Wypłata komórką” lub inną analogiczną usługę – w zależności od wybranej sieci bankomatów może być to inna nazwa
    2. Wybierz kwotę wypłaty
    3. Wprowadź dane otrzymane w informacjach przesłanych przez Organizatora, tj.: numery Czeku BLIK i PIN,
    4. Odbierz gotówkę wypłaconą z bankomatu.

    Skontaktuj się z nami podając numer telefonu na barum@promocjacontinental.pl

    Sprawdź folder SPAM w skrzynce mailowej. Nie ma w SPAM?
    Napisz na: barum@promocjacontinental.pl

    W przypadku niewypłacenia Nagrody przez bankomat z powodu braku gotówki lub awarii bankomatu, nie będzie możliwe zrealizowanie Wypłaty BLIK w innym bankomacie, przy użyciu tych samych danych otrzymanych wcześniej od Organizatora. Napisz do nas! barum@promocjacontinental.pl

    Masz pytania?
    Napisz​
    lub zadzwoń
    +48 459 595 701
    infolinia czynna od poniedziałku do piątku, w godzinach 11:00 - 19:00