Kup opony
+ zamontuj w serwisie
= odbierz 100 zł

Kup komplet opon Barum zimowych lub całorocznych, osobowych od 17 cali wzwyż, lub VAN od 16 cali wzwyż z montażem w serwisie – a 100 zł wróci do Ciebie.

Promocja zakończona.
Pula nagród wyczerpana.
Promocja trwa od 6 października do 28 listopada 2025 lub wyczerpania puli nagród.
Promocja przeznaczona dla osób fizycznych i osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą.

Jak odebrać gotówkę od Barum?

1
Kup w stacjonarnym punkcie sprzedaży komplet opon całorocznych lub zimowych Barum (osobowych minimum 17”, VAN minimum 16'') z montażem
2
Zarejestruj swój zakup w formularzu poniżej
3
Po weryfikacji zgłoszenia otrzymasz czek BLIK do wypłaty gotówki w bankomacie​
W ciągu 5 dni roboczych od rejestracji dostaniesz informację o weryfikacji Twojego zgłoszenia.
Otrzymasz czek BLIK SMS’em i PIN mailem.
Promocja trwa od 6 października do 28 listopada 2025 lub do wyczerpania puli nagród.
Promocja przeznaczona dla osób fizycznych i osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą.

Szczegóły promocji w regulaminie.

Jak wypłacić gotówkę?
W bankomacie wybierz opcję wypłata BLIK lub wypłata bez karty
Wpisz kwotę wypłaty.
Wpisz numer czeku BLIK - 9 cyfr z SMSa
Następnie wpisz 4 cyfry PINu z maila.
Odbierz gotówkę
Gdzie kupić?
Najczęściej zadawane pytania
Na czym polega promocja?

Promocja polega na zwrocie 100 zł za zakup kompletu 4 nowych opon zimowych lub całorocznych marki Barum (osobowe rozmiar 17’’ i większy, VAN rozmiar 16” i większy) wraz z montażem.

Od 6 października 2025 r. do 28 listopada 2025 r. lub do wyczerpania puli nagród (200 zwrotów).

Każda pełnoletnia osoba mieszkająca w Polsce, która kupi komplet opon objętych akcją. Dowód zakupu musi być na osobę prywatną lub prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą – spółki są wyłaczone z promocji.

Lista modeli znajduje się w regulaminie. Opony muszą być zakupione w komplecie (4 sztuki) wraz z montażem.

W serwisie stacjonarnym, z jednorazowym dowodem zakupu obejmującym także montaż.

Maksymalnie 3 razy – za zakup maksymalnie 3 kompletów opon promocyjnych.

Zwrot realizowany jest w formie wypłaty BLIK w bankomacie. Po prawidłowej rejestracji otrzymasz:

  • SMS z danymi transakcji i numerem czeku BLIK,

  • e-mail z hasłem BLIK.

Do 14 dni od otrzymania wiadomości SMS. Jeśli nie odbierzesz gotówki w tym czasie, tracisz prawo do nagrody (chyba że zgłosisz problem w ciągu 7 dni na adres: barum@promocjacontinental.pl).

Sprawdź folder SPAM w skrzynce mailowej. Nie ma w SPAM?
Napisz na: barum@promocjacontinental.pl

  1. Wybierz w bankomacie usługę „Wypłata BLIK”, „Wypłata komórką” lub inną analogiczną usługę – w zależności od wybranej sieci bankomatów może być to inna nazwa
  2. Wybierz kwotę wypłaty
  3. Wprowadź dane otrzymane w informacjach przesłanych przez Organizatora, tj.: numery Czeku BLIK i PIN,
  4. Odbierz gotówkę wypłaconą z bankomatu.

Skontaktuj się z nami podając numer telefonu na barum@promocjacontinental.pl

Sprawdź folder SPAM w skrzynce mailowej. Nie ma w SPAM?
Napisz na: barum@promocjacontinental.pl

W przypadku niewypłacenia Nagrody przez bankomat z powodu braku gotówki lub awarii bankomatu, nie będzie możliwe zrealizowanie Wypłaty BLIK w innym bankomacie, przy użyciu tych samych danych otrzymanych wcześniej od Organizatora. Napisz do nas! barum@promocjacontinental.pl

Masz pytania?
Napisz​
lub zadzwoń
+48 459 595 701
infolinia czynna od poniedziałku do piątku, w godzinach 11:00 - 19:00