Odbierz zwrot od Barum!

Kup komplet opon letnich lub całorocznych Barum w rozmiarze 15’’ i większym i zgarnij 100 zł!

Pozostało nagród: 868
Stan na 30 marca godz. 8:00, uwzględnia zgłoszenia zarejestrowane, niezweryfikowane.
Promocja trwa od 17 marca do 11 maja 2025 lub wyczerpania puli nagród.
Promocja przeznaczona dla osób fizycznych i osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą.

Jak odebrać gotówkę od Barum?

1
Kup komplet opon letnich lub całorocznych Barum w rozmiarze 15'' i większym w czasie trwania promocji
2
Zarejestruj swój zakup w formularzu poniżej
3
Po weryfikacji zgłoszenia otrzymasz czek BLIK do wypłaty gotówki w bankomacie​
W ciągu 5 dni roboczych od rejestracji dostaniesz informację o weryfikacji Twojego zgłoszenia.
Otrzymasz czek BLIK SMS’em i PIN mailem.
Promocja trwa od 17 marca do 11 maja 2025 lub do wyczerpania puli nagród.
Promocja przeznaczona dla osób fizycznych i osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą.

Szczegóły promocji w regulaminie.

Jak wypłacić gotówkę?
W bankomacie wybierz opcję wypłata BLIK lub wypłata bez karty
Wpisz kwotę wypłaty.
Wpisz numer czeku BLIK - 9 cyfr z SMSa
Następnie wpisz 4 cyfry PINu z maila.
Odbierz gotówkę
Zarejestruj swój zakup




    Akceptujemy pliki .pdf, .jpg, .png do 5 mb.


    Gdzie zakupiono opony?



    Gdzie kupić?
    Najczęściej zadawane pytania
    Ile trwa promocja?

    Promocja trwa od 17 marca do 11 maja 2025 r. lub do wyczerpania puli nagród.

    Sprawdź folder SPAM w skrzynce mailowej. Nie ma w SPAM?
    Napisz na: barum@promocjacontinental.pl

    Do 5 dni roboczych od dnia rejestracji na Stronie Internetowej w przypadku wygranej otrzymasz wiadomość SMS z datą ważności oraz numer czeku BLIK oraz wiadomość mailową zawierającą PIN BLIK oraz instrukcję do wypłaty.

    Po otrzymaniu wiadomości SMS zawierającej (datę ważności wypłaty i numer czeku BLIK) oraz wiadomość e-mail z PINem BLIK, udaj się do bankomatu w którym można realizować transakcje bez karty. Postępuj zgodnie z instrukcja wypłaty bezgotówkowej na ekranie bankomatu używając otrzymanych danych.

    1. Wybierz w bankomacie usługę „Wypłata BLIK”, „Wypłata komórką” lub inną analogiczną usługę – w zależności od wybranej sieci bankomatów może być to inna nazwa
    2. Wybierz kwotę wypłaty 100 zł
    3. Wprowadź dane otrzymane w informacjach przesłanych przez Organizatora, tj.: numery Czeku BLIK i PIN,
    4. Odbierz gotówkę wypłaconą z bankomatu.

    Skontaktuj się z nami podając numer telefonu na barum@promocjacontinental.pl

    Sprawdź folder SPAM w skrzynce mailowej. Nie ma w SPAM?
    Napisz na: barum@promocjacontinental.pl

    W przypadku niewypłacenia Nagrody przez bankomat z powodu braku gotówki lub awarii bankomatu, nie będzie możliwe zrealizowanie Wypłaty BLIK w innym bankomacie, przy użyciu tych samych danych otrzymanych wcześniej od Organizatora. Napisz do nas! barum@promocjacontinental.pl

    Masz pytania?
    Napisz​
    lub zadzwoń
    +48 459 595 701
    infolinia czynna od poniedziałku do piątku, w godzinach 11:00 - 19:00