BestDrive.
Gotówka
w drodze!

Kup komplet opon letnich lub całorocznych BestDrive
i odbierz 100 zł z bankomatu!

Promocja zakończona

Promocja trwa od 17 marca do 11 maja 2025 lub wyczerpania puli nagród.
Promocja przeznaczona dla osób fizycznych i osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą.

Zasady
1
Kup komplet opon letnich lub całorocznych BestDrive w czasie trwania promocji
2
Zarejestruj swój zakup w formularzu poniżej
3
Po weryfikacji zgłoszenia otrzymasz czek BLIK do wypłaty gotówki w bankomacie​
W ciągu 5 dni roboczych od rejestracji dostaniesz informację o weryfikacji Twojego zgłoszenia.
Otrzymasz czek BLIK SMS’em i PIN mailem.
Promocja trwa od 17 marca do 11 maja 2025 lub do wyczerpania puli nagród.
Promocja przeznaczona dla osób fizycznych i osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą.

Szczegóły promocji w regulaminie.

Jak wypłacić gotówkę?

W bankomacie wybierz opcję wypłata BLIK lub wypłata bez karty

Wpisz kwotę wypłaty.
Czyli 100 zł.

Wpisz numer czeku BLIK - 9 cyfr z SMSa

Następnie wpisz 4 cyfry PINu z maila.

Odbierz gotówkę

Najczęściej zadawane pytania
Ile trwa promocja?

Promocja trwa od 17 marca do 11 maja 2025 r. lub do wyczerpania puli nagród.

Sprawdź folder SPAM w skrzynce mailowej. Nie ma w SPAM?
Napisz na: bestdrive@promocjacontinental.pl

Do 5 dni roboczych od dnia rejestracji na Stronie Internetowej w przypadku wygranej otrzymasz wiadomość SMS z datą ważności oraz numer czeku BLIK oraz wiadomość mailową zawierającą PIN BLIK oraz instrukcję do wypłaty.

Po otrzymaniu wiadomości SMS zawierającej (datę ważności wypłaty i numer czeku BLIK) oraz wiadomość e-mail z PINem BLIK, udaj się do bankomatu w którym można realizować transakcje bez karty. Postępuj zgodnie z instrukcja wypłaty bezgotówkowej na ekranie bankomatu używając otrzymanych danych.

  1. Wybierz w bankomacie usługę „Wypłata BLIK”, „Wypłata komórką” lub inną analogiczną usługę – w zależności od wybranej sieci bankomatów może być to inna nazwa
  2. Wybierz kwotę wypłaty 100 zł
  3. Wprowadź dane otrzymane w informacjach przesłanych przez Organizatora, tj.: numery Czeku BLIK i PIN,
  4. Odbierz gotówkę wypłaconą z bankomatu.

Skontaktuj się z nami podając numer telefonu na bestdrive@promocjacontinental.pl

Sprawdź folder SPAM w skrzynce mailowej. Nie ma w SPAM?
Napisz na: bestdrive@promocjacontinental.pl

W przypadku niewypłacenia Nagrody przez bankomat z powodu braku gotówki lub awarii bankomatu, nie będzie możliwe zrealizowanie Wypłaty BLIK w innym bankomacie, przy użyciu tych samych danych otrzymanych wcześniej od Organizatora. 

Napisz do nas! bestdrive@promocjacontinental.pl

Masz pytania? Napisz​
bestdrive@promocjacontinental.pl
lub zadzwoń
+48 459 595 701
infolinia czynna od poniedziałku do piątku, w godzinach 11:00 - 19:00