Szczegóły promocji w regulaminie.
Promocja trwa od 14 października do 20 grudnia 2024 r. lub do wyczerpania puli nagród.
Sprawdź folder SPAM w skrzynce mailowej. Nie ma w SPAM?
Napisz na: bestdrive@promocjacontinental.pl
Do 5 dni roboczych od dnia rejestracji na Stronie Internetowej w przypadku wygranej otrzymasz wiadomość SMS z datą ważności oraz numer czeku BLIK oraz wiadomość mailową zawierającą PIN BLIK oraz instrukcję do wypłaty.
Po otrzymaniu wiadomości SMS zawierającej (datę ważności wypłaty i numer czeku BLIK) oraz wiadomość e-mail z PINem BLIK, udaj się do bankomatu w którym można realizować transakcje bez karty. Postępuj zgodnie z instrukcja wypłaty bezgotówkowej na ekranie bankomatu używając otrzymanych danych.
Skontaktuj się z nami podając numer telefonu na bestdrive@promocjacontinental.pl
Sprawdź folder SPAM w skrzynce mailowej. Nie ma w SPAM?
Napisz na: bestdrive@promocjacontinental.pl
W przypadku niewypłacenia Nagrody przez bankomat z powodu braku gotówki lub awarii bankomatu, nie będzie możliwe zrealizowanie Wypłaty BLIK w innym bankomacie, przy użyciu tych samych danych otrzymanych wcześniej od Organizatora.
Napisz do nas! bestdrive@promocjacontinental.pl