Zbieranie zgłoszeń zakończone – pula zwrotów wyczerpana.
Wszystkie zarejestrowane zgłoszenia, są weryfikowane zgodnie z informacją w wiadomości e-mail.
Promocja trwa od 14 października do 20 grudnia lub do wyczerpania puli nagród. Szczegóły promocji w regulaminie.
Promocja przeznaczona dla osób fizycznych i osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą.
Zachowaj dowód zakupu
W ciągu 5 dni roboczych od rejestracji dostaniesz informację o weryfikacji Twojego zgłoszenia.
Otrzymasz czek BLIK SMS’em i PIN mailem.
Promocja trwa od 14 października do 20 grudnia lub do wyczerpania puli nagród.
Szczegóły promocji w regulaminie.
Promocja przeznaczona dla osób fizycznych i osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą.
Promocja trwa od 14 października do 20 grudnia 2024 r. lub do wyczerpania puli nagród.
W promocji możesz zarejestrować maksymalnie 5 kompletów opon.
Sprawdź folder SPAM w skrzynce mailowej. Nie ma w SPAM?
Napisz na: continental@promocjacontinental.pl
Do 5 dni roboczych od dnia rejestracji na Stronie Internetowej w przypadku wygranej otrzymasz wiadomość SMS z datą ważności oraz numer czeku BLIK oraz wiadomość mailową zawierającą PIN BLIK oraz instrukcję do wypłaty.
Po otrzymaniu wiadomości SMS zawierającej (datę ważności wypłaty i numer czeku BLIK) oraz wiadomość e-mail z PINem BLIK, udaj się do bankomatu w którym można realizować transakcje bez karty. Postępuj zgodnie z instrukcja wypłaty bezgotówkowej na ekranie bankomatu używając otrzymanych danych.
Skontaktuj się z nami podając numer telefonu na contienetal@promocjacontinental.pl
Sprawdź folder SPAM w skrzynce mailowej. Nie ma w SPAM?
Napisz na: continental@promocjacontinental.pl
W przypadku niewypłacenia Nagrody przez bankomat z powodu braku gotówki lub awarii bankomatu, nie będzie możliwe zrealizowanie Wypłaty BLIK w innym bankomacie, przy użyciu tych samych danych otrzymanych wcześniej od Organizatora. Napisz do nas! contienetal@promocjacontinental.pl