Szczegóły promocji w regulaminie.
Promocja polega na zwrocie 100 zł lub 150 zł za zakup kompletu 4 nowych opon zimowych lub całorocznych marki BestDrive (rozmiar 15’’ i większy) wraz z montażem.
Od 6 października 2025 r. do 28 listopada 2025 r. lub do wyczerpania puli nagród (300 zwrotów).
Każda pełnoletnia osoba mieszkająca w Polsce, która kupi komplet opon objętych akcją. Dowód zakupu musi być na osobę prywatną lub prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą – spółki są wyłaczone z promocji.
Lista modeli znajduje się w regulaminie. Opony muszą być zakupione w komplecie (4 sztuki) wraz z montażem.
W serwisie stacjonarnym, z jednorazowym dowodem zakupu obejmującym także montaż.
Maksymalnie 2 razy – za zakup maksymalnie 2 kompletów opon promocyjnych.
Zwrot realizowany jest w formie wypłaty BLIK w bankomacie. Po prawidłowej rejestracji otrzymasz:
SMS z danymi transakcji i numerem czeku BLIK,
e-mail z hasłem BLIK.
Do 14 dni od otrzymania wiadomości SMS. Jeśli nie odbierzesz gotówki w tym czasie, tracisz prawo do nagrody (chyba że zgłosisz problem w ciągu 7 dni na adres: bestdrive@promocjacontinental.pl).
Sprawdź folder SPAM w skrzynce mailowej. Nie ma w SPAM?
Napisz na: bestdrive@promocjacontinental.pl
Skontaktuj się z nami podając numer telefonu na bestdrive@promocjacontinental.pl
Sprawdź folder SPAM w skrzynce mailowej. Nie ma w SPAM?
Napisz na: bestdrive@promocjacontinental.pl
W przypadku niewypłacenia Nagrody przez bankomat z powodu braku gotówki lub awarii bankomatu, nie będzie możliwe zrealizowanie Wypłaty BLIK w innym bankomacie, przy użyciu tych samych danych otrzymanych wcześniej od Organizatora. Napisz do nas! bestdrive@promocjacontinental.pl